تکست آهنگ سینا درخشنده هوای تو
نوشته شده توسط : علی

متن آهنگ سینا درخشنده هوای تو

همراه با دانلود آهنگ سینا درخشنده هوای تو

Text  Music Sina Derakhshandeh Havaye To

به جز تو کی میفهمه حال منو
بدون تو از زندگی میبرم
حواست به من باشه هر ثانیه
که بی تو همیشه زمین میخورم
تا وقتی تو هستی کنارم ببین
من از زندگی خیلی بالاترم
تو دستاتمو محکم گرفتی که من
بتونم از این پله بالا برم
یه آرامشی توی حرفاته که
یه عمر پای حرفات نشینم کمه
نگاتو نگیر از منو لحظه هام
که بی تو دارم از جهان واهمه
چشامو میبندم تو رو حس کنم
همین ثانیه با تو بودن بسه
هوامو داری جوری که این روزا
هوای تو دائم به من میرسه

تکست آهنگ سینا درخشنده هوای تو

میدونم که دنیا چه تلخه ولی
به عشقت دارم زندگی میکنم
با قلبی که تنها برای توئه
یه عمره که دیوونگی میکنم
همیشه یه حرفایی تو قلبمه
که جز تو نمیشه به هیشکی بگم
میخوام از همین لحظه دیوونه شم
یه شهرو به عشق تو عادت بدم
یه آرامشی توی حرفاته که
یه عمر پای حرفات بشینم کمه
نگاتو نگیر از منو لحظه هام
که بی تو دارم از جهان واهمه
چشامو میبندم تو رو حس کنم
همین ثانیه با تو بودن بسه
هوامو داری جوری که این روزا
هوای تو دائم به من میرسه





:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: